سلطان الضاحکین

وبلاگی برای خندیدن به مسائل سیاست زده، غیر فرهنگی، فرا اجتماعی ، رانتی ، ...

سلطان الضاحکین

وبلاگی برای خندیدن به مسائل سیاست زده، غیر فرهنگی، فرا اجتماعی ، رانتی ، ...

مشخصات بلاگ

بلاگی برای درج مطالب سلطان الضاحکین
راهبرد: خنده بما هو خنده البته با چاشنی ادراک مسائل

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سو تفاهمات ترم اولی ها

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

سو تفاهمات ترم اولی ها
لوکیشن کلاس 103 ساعت 11:30 آخر جلسه آخر درس:


پسر: ببخشید خانوم X میتونم مزاحمتون بشم
دختر: مگه خودت خواهر مادر نداری


پسر: قصد بد ندارم امر خیره
دختر: من فعلا قصد دارم درسم را ادامه بدهم


پسر: چه خوب منم همینطور
دختر: خوب حالا کی قصد دارید تشریف بیارید


پسر: همین الآن خوبه؟؟! زیاد مزاحمتون نمیشم
دختر: حالا چه عجلیه؟ این عجله دلیل خاصی داره؟


پسر: خوب آینده زندگیم در میانه! باید سریع اقدام کنم
دختر: آدم خوبه که به فکر آیندش باشه! ولی آقای Y ، بالاخره یکسری مراحلی وجود داره


پسر: خوب کی وقت دارین مزاحمتون بشم؟؟؟
دختر: بعد امتحانات خوبه؟؟؟


پسر: تا اون موقع من نابود شدم
دختر: چرا؟؟


پسر: چون اون موقع دیگه افتادم جزوتون به دردم نمیخوره
#ا_م_سلطان_الضاحکین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی